2016. június 27., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok!
Egy átlagos lány vagyok, aki imádja a magyar Youtube-sokat.  17 éves vagyok, Erdélyben élek.
Miért indítottam el ezt a blogot?
Úgy gondolom, hogy a magyar videósokról beszélni kell mivel ők azok akik biztosítják a jó szórakozást. Szerintem megérdemlik, hogy az emberek sokat beszéljenek róluk. Sokat tesznek azért, hogy mosolyt csaljanak az arcunkra.
Miről lesznek blogok?
Természetesen a magyar  videósokról  Mi másról is lehetne szó. Minden  nagy magyar youtuberről szeretnék egy blogbejegyzést írni.
A videóikra is reagálni fogok és ha valaki olvassa majd a jegyzeteim akkor az hozzászólásban reagálhat, illetve elmondhatja véleményét.




                 ^a képet én szerkesztettem azért nem lett valami jó^

Köszönöm a figyelmet ha érdekel a téma nézz be hozzám.
                     

                                                YoutubeFan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése